بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی همکاران پر تلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت اطلاع رسانی و امید آفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی گام بر می دارند را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدون شک امروزه نقش روابط عمومی در سازمان ها و شرکت ها، در جهت توسعه آگاهی با استفاده از علم نوین و روش های کار آمد ارتباطی و رسانه ای، بسیار حائز اهمیت است و توانسته فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات موثر فراهم کند.
روابط عمومی، واحدی هویت ساز در سازمان ها تلقی میگردد و نقش ارزنده ای در ارتقا و پیشبرد اهداف سازمانی دارد و امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است، روابط عمومی ها بتوانند در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی،در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
محمد رضا عصاره نژاد
مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)